• Aerobics

    Söndagen den 8 mars kl. 18:00

    Den här söndagen lämnar vi brädan och kör Aerobics istället. Sättet att bygga ihop olika rörelser är samma som på Step, så kom och testa. Välkommen!

  • Schlager-jympa


    Värm upp inför kvällens final i Melodifestivalen med ett härligt pass där låtarna från årets omgång är med! 

    Lördagen den 14 mars kl. 11:30 (ca 80 min)
    Blandade intensiteter och ledarmix
     

  • Alla kan springa

     

    Friskis& Svettis Joggingkurs
    för dig som vill kalla dig löpare.

    START måndag 30 mars kl 18.00
    Plats: Friskis&Svettis Sörviksgården
    Övriga tillfällen: 6/4, 13/4, 20/4, 7/4.
    Anmälan: senast 27 mars.

    Kursen innehåller fem träffar. Vi jobbar praktiskt med att gå och jogga i lugnt tempo, tränar löpteknik, pratar om träningsupplägg och motivation.
    Ta chansen att komma igång med oss i härliga omgivningar. Målet med kursen är att du får en positiv upplevelse av löpning.
    Vi hoppas att du vill fortsätta träna på egen hand eller i våra Träna ute-grupper.

    Anmälan sker genom betalning till receptionen på Sörvik.
    Max 40 deltagare, så först till kvarn gäller.
    Kostnad för medlem 300:-. 

     
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  •  
     
  • Grundfys – rätt
    teknik från början

     
    START måndag 12 januari kl 17.00
    Pågår måndagar
    kl 17.00 t.o.m vecka 10
    Ett pass med mycket träningsfokus.
     
    Här får du som deltagare på ett enkelt sätt träna naturliga rörelsemönster, hållning, rörlighet, stabilitet och balans. Styrka och kondition får du på köpet. Ledarskapet är guidande, instruktivt och lärande.
     
    Grundfys riktar sig till dig som vill ha en träning där det finns gott om tid till varje moment och där du själva kan välja hur belastande och utmanande träning blir.
    I Grundfys får du lära dig bra teknik från början.
     
  • Flex 30

    Funktionell träning 

    med fokus på rörlighet

     
    START tisdag 13 januari kl 19:00
    Träna och utmana din funktionella rörlighet, den naturliga flexibilitet din kropp behöver. Du mjukar upp och sträcker ut dina muskler en i taget, eller i totala övningar för hela kroppen. Träningen är fokuserad med dynamiska, tydliga och energifyllda övningar.
     
    Passet vänder sig till dig som är igång och tränar och vill komplettera med träning för din rörlighet.
    Flex 30 är ett 30 minuter långt pass som är tänkt att kombineras med annan träning.
     
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  •  
     
  •  
     
  •  

Sörviksgården

06:30 - 14:00 Gym (dagkort)
06:30 - 21:00 Gym öppet
08:30 - 09:30 Yoga
10:00 - 11:00 Cirkelfys senior
10:00 - 11:00 Dans soft
17:00 - 18:00 Dans fusion
17:00 - 18:00 IntervallFlex
17:30 - 18:30 Cirkelgym
17:45 - 18:45 Spin intervall pyramid
18:00 - 19:00 Enkeljympa
18:00 - 19:00 Gyminstruktion
18:00 - 19:00 Jympa bas
19:00 - 20:00 Gyminstruktion
19:00 - 20:00 Jympa puls/medel
19:00 - 19:45 Spin 45
19:00 - 20:15 SpinCirkelgym
19:00 - 20:30 Yoga energy

Till schemat dag för dag
Utvecklat av Defendo Sverige AB, 2007-2015 #91